Секретар що виконує обов'язки

До обов'язків секретаря входить перегляд пошти, відбір необхідної кореспонденції, відповіді на стандартні запити, індивідуальний підхід до відвідувачів, телефонні переговори, контроль за виконанням завдань.

Що включає робота секретаря?

У посадові обов'язки секретаря входить також контроль над ходом, термінами та результатом їх виконання. Виконувати роботи з роздруківки та розмноження документів. Організовувати прийом відвідувачів до керівника компанії та по можливості створювати умови для якнайшвидшого вирішення питань.

Що має вміти робити секретар?

* Планування робочого дня керівника, ведення графіка нарад та переговорів. * Виконання особистих доручень керівника. * Документаційне забезпечення роботи керівника, підготовка документів до підписання. * Прийом та розподіл кореспонденції та документації між підрозділами.