Як зробити креативний бриф?

Бріф потрібно погодити з тією особою з боку клієнта, яка прийматиме розроблений креатив. Щоб надалі уникнути розбіжностей, документ повинен містити максимум інформації про продукт та відповідати на максимальну кількість питань, які можуть виникнути у роботі над креативом.

Wrike – це програма з управління проектами, якою користуються безліч творчих фахівців та маркетологів для організації всіх творчих процесів – від отримання брифів до виконання та здачі клієнту. Запити Wrike дозволяють вказати всі відомості, необхідні для складання брифа.

Приклад заповненого брифа на розробку дизайну

  1. Чим займається компанія? …
  2. Вкажіть назви брендів-конкурентів. …
  3. Чим ваш продукт відрізняється від конкурентів, яке має УТП? …
  4. Опишіть, будь ласка, свою цільову аудиторію. …
  5. Які завдання ви хочете вирішити за допомогою дизайну? …
  6. В якому стилі ви хочете дизайн?