Бріф потрібно погодити з тією особою з боку клієнта, яка прийматиме розроблений креатив. Щоб надалі уникнути розбіжностей, документ повинен містити максимум інформації про продукт та відповідати на максимальну кількість питань, які можуть виникнути у роботі над креативом.
Wrike – це програма з управління проектами, якою користуються безліч творчих фахівців та маркетологів для організації всіх творчих процесів – від отримання брифів до виконання та здачі клієнту. Запити Wrike дозволяють вказати всі відомості, необхідні для складання брифа.
Приклад заповненого брифа на розробку дизайну
- Чим займається компанія? …
- Вкажіть назви брендів-конкурентів. …
- Чим ваш продукт відрізняється від конкурентів, яке має УТП? …
- Опишіть, будь ласка, свою цільову аудиторію. …
- Які завдання ви хочете вирішити за допомогою дизайну? …
- В якому стилі ви хочете дизайн?