Що роблять фахівці техпідтримки

Технічні фахівці цієї лінії, як правило, відповідальні за надання допомоги працівнику першої лінії підтримки у вирішенні основних технічних проблем, а також за розгляд проблем та пошук та узагальнення досвіду вирішення більш складних проблем.

У чому полягає робота спеціаліста технічної підтримки?

Технічна підтримка (technical support) — це служба, до якої користувачі продукту або послуги можуть звернутися за наданням технічної підтримки щодо вирішення виниклої проблеми, а також за отриманням додаткової інформації з питання, що цікавить.

Що має вміти спеціаліст техпідтримки?

Вирішувати технічні проблеми. Діагностувати неполадки та знаходити способи їх усунення. Усунути несправності, що заважають клієнту отримувати доступ до послуг, що оплачуються ним. Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення для окремих клієнтів та цілих корпорацій.